Въпроси и отговори

  • Часовниците CASIO Оригинални ли са?

    CASIOWATCHES.BG е онлайн магазин, оторизиран за продажба на часовници CASIO от официалния им представител и вносител за България. Според Закона за Защита на Потребителите /ЗЗП/, всички часовници в CASIOWATCHES.BG се предлагат с 2 години гаранция за физически лица. Гаранцията за юридически лица е със срок от 1 година.

  • Каква е гаранцията на часовниците?

    Гаранцията на всички часовници CASIO e 24 месеца. 

  • Часовниците в кутия ли пристигат?

    Всички часовници в CASIOWATCHES.BG са 100% автентични и пристигат в оригинална, брандирана кутия с лого на марката CASIO и в комплект с всички документи, предоставени от производителя.

  • Колко струва доставката?

    Доставката на всички часовници от CASIOWATCHES.BG  е БЕЗПЛАТНА за територията на България.

  • С коя куриерска фирма доставяте?

    Доставките се извършват с куриерски фирми Еконт Експрес и Спиди. Доставката е Безплатна, независимо коя от двете опции изберете.

  • Кога ще получа пратката?

    Поръчки получени в магазнина ни до 13.00 часа се обработват и изпращат в същия ден. В по-голямата част от случаите ако сте направили поръчка до този час ще получите пратката си на следващия работен ден. Възможно е допълнително забавяне в случай, че населеното място до което трябва да се достави не се обслужва всеки работен ден, има неточности в данните за доставка и е необходимо да се свържем с Вас за уточняване или други подобни изключения. При всички подобни случаи ще бъдете уведомени за евентуално забавяне с допълнителен e-mail или телефонно обаждане от отдел продажби на CASIOWATCHES.BG.

  • До всички населени места в България ли доставяте?

    Да, доставяме до всички населени места в България. Възможно е някои населени места да не се обслужват всеки ден, но пратката Ви ще бъде доставена.

  • Как да разбера, че поръчката ми е получена и потвърдена?

    След успешно заявена поръчка ще получите автоматичен e-mail от системата на CASIOWATCHES.BG в уверение на това, че поръчката Ви е регистрирана успешно и предстои да бъде обработена и изпратена.

    След като поръчката Ви бъде изпратена ще получите допълнителен e-mail  с потвърждение на това.

  • Мога ли да върна закупения от мен артикул?

    Рабира се. Всички пратки се изпращат с опция преглед преди плащане. В случай, че не е това, което сте очаквали или просто сте размислили за покупката си можете да ни върнете закупения продукт в рамките на 15 дни от датата на получаване. БЕЗ ВЪПРОСИ! Единственото ни изискване е да ни върнете продукта в същия вид, в който сте го получили.

  • Как се плащат поръчките?

    Продуктите могат да бъдат поръчани и платени по един от следните начини:

    1. С наложен платеж - заплащате дължимата сума на куриера в брой при доставка или при взимане от офис на куриерската фирма;

    2. С кредитна или дебитна карта през виртуален ПОС терминал, интегриран в магазина ни;

    3. На изплащане, чрез нашите партньори -  TBI Bank.

    4. Чрез банков превод по фирмената сметка на ОКСЕРТА ЕООД. Имайте предвид факта, че при избор на този метод на плащане, поръчката Ви ще бъде изпратена след получено плащане, което е възможно да забави доставката!

    5. Чрез NewPay(необходимо е да имаш акаунт или да се регистрираш по време на поръчката) - Взимаш сега - плащаш след 30 дни без оскъпяване. Възможно е и разсрочване на 4 или 6 вноски

     

  • Може ли да ми бъде издадена фактура?

    Да, разбира се. Просто ни напишете данните за фактура в полето "забележка към поръчката" или ни ги изпратете в допълнителен e-mail на адрес: [email protected]

  • Мога ли да поръчам по телефона?

    Разбира се. Поръчки по телефона се приемат Понеделник-Петък от 9.00 - 18.00 часа. Обадете ни се на телефон: 08 905 14 999 и наш колегa от отдел продажби ще генерира поръчка за Вас. 

Сравнение на продукти